در این گزارش میخوانید:
مفاهیم رقابتپذیری شهری و برندینگ شهری و عوامل موثر در آن
دیدگاهها و نظریات موثر در رقابتپذیری و برندینگ شهری
بررسی جایگاه کشورهای جهان در رقابتپذیری شهری و رتبه 76 ایران در بین 140 کشور جهان
در این گزارش میخوانید:
مفاهیم رقابتپذیری شهری و برندینگ شهری و عوامل موثر در آن
دیدگاهها و نظریات موثر در رقابتپذیری و برندینگ شهری
بررسی جایگاه کشورهای جهان در رقابتپذیری شهری و رتبه 76 ایران در بین 140 کشور جهان
مرکز مطالعات راهبردی و آموزش کشور از دو بخش اصلی «آموزش» (برگزاری دوره های آموزشی در وزارت کشور و استانداریها) و «پژوهش» (تولید بروندادهای پژوهشی حول نظام موضوعات وزارت کشور و اطلاع رسانی آنها به تمامی وزارت کشور و استانداری ها و سایر نهادهای لشکری و کشوری که میتوانند از آنها در تصمیماتشان استفاده کنند) تشکیل شده است. علاوه بر این دو مأموریت اصلی، سه مأموریت دیگر نیز دارد که «خبر و تحلیل»، «وزارت کشور هوشمند» و «مدیریت دانش وزارت کشور» نام دارند.
© تمامی حقوق برای مرکز مطالعات راهبردی و آموزش کشور محفوظ است