نشست مجازی توسعه مشارکت انتخابات با استانداری‌های سراسر کشور

نشست مجازی توسعه مشارکت انتخابات با استانداران به ریاست دکتر جلیل دارا در سالن آمفی تئاتر وزارت کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی و آموزش کشور در این نشست که با حضور دکتر جلیل دارا  ریاست مرکز مطالعات راهبردی و آموزش کشور دکتر براتی معاون آموزشی ، دکتر گودرزی معاون پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی کشور و تمامی استانداران در سالن کنفرانسی وزارت کشور برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دارا ریاست مرکز مطالعات راهبردی ضمن تبریک روز زن به مناسبت میلاد پر برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین گرامیداشت روز جهانی مقاومت (سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی) به عنوان شهید قدس یاد کردند

ایشان عنوان کردند: اسرائیل نسبت به همه زمان های دیگر متزلزل تر شده و پیروزی مقاومت و آزاد سازی قدس نمایان تر گشته است که ما همه اینها  را دستاورد مجاهدت مجاهدانی همچون شهید سلیمانی شهید راه قدس می دانیم.

ایشان بیان کردند: شهید سلیمانی دفاع از کیان اسلامی را فراتر از میهن ایران اسلامی قلمداد می کردند و به معنای واقعی باید یک الگوی تمام عیار اسلامی به شمار می رود.

وی ادامه داد: شکست دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد که به حول و قوه الهی امسال نیز به همانند سال های گذشته مردم با مشارکت حداکثری خود سیلی محکمی  به دشمنان این مرز و بوم خواهند زد.

دارا در پایان جلسه عنوان کرد: استانداران سراسر کشور باید با جدیت تمام دستگاه ها و سازمان های مربوطه را درگیر کنند و به صورت جهادی وارد عمل شوند که در این میان سازمان صدای و سیمای ملی نقش پررنگی دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید