اقتدار امروز کشور، مرهون نظام ولایت فقیه است

  1. https://farsnews.ir/TM_911/1713979978368439911

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور: اقتدار امروز نظام مرهون نظام جمهوری اسلامی هست و چنین قدرتی فقط در سایه نظامی مبنی بر ولایت فقیه شکل می گیرد. 

نشست ریاست محترم مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با مسئولان فناوری برگزاری دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامیفروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن آمفی تئاتر وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات راهبردی و آموزش کشور، این نشست که با حضور دکتر جلیل دارا ریاست مرکز مطالعات راهبردی و مسئولین برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آموزش کشور، در سالن کنفرانس وزارت کشور برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دارا ریاست مرکز مطالعات راهبردی از تلاش‌های مسئولینی که در برگزاری دور اول انتخابات زحمت کشیدند تشکر کردند.

ایشان عنوان کردند: امروزه با همه تهدیداتی که علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته، بصورت کلی نظام در عملکرد نمره خوبی می گیرد.

وی اظهار داشتند: وعده صادق که مقام معظم رهبری در خصوص تنبیه اشغالگران قدس داده بودند و این تنبیه جبران چند اقدام عجولانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت رساندن برخی از هموطنانمان و حافظان امنیت کشور در کرمان و سیستان و بلوچستان (توسط گروه تروریستی داعش که دست پرورده این رژیم هست بود) وعده صادق توسط سبز پوشان سپاه سرافراز اسلام عملیاتی گردید. این اقدام اگر هیچگونه تلفات جانی هم نداشته باشد که حتما دارد هیمنه و اعتبار و حیثیت نداشته رژیم صهیونیستی را از بین برده است.

ایشان بیان کردند: ما در جمهوری اسلامی به راحتی مرگ بر اسراییل می گوییم و در یک کشور امنی زندگی می کنیم اما در فضای جامعه جهانی کشورهایی هستند که جرات نمی کنند علیه رژیم آپارتاید صهیونیستی یک کلمه حرف بزنند. این اقدام (وعده صادق) برای جامعه بین الملل قابل درک و فهم است. ما تصور نمی کردیم عملیات به این شکل وسیع باشد اما در واقع این حرکتی گسترده بود. در اینجا لازم است یادی کنیم از شهید طهرانی مقدم که در سنگ قبر این شهید والامقام به وصیتشان نوشته شد اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند و همچنین یادی کنیم از مذاکره کنندگانی که مدام جمهوری اسلامی را برای برجامهای ۲، ۳ ، ۴ و ۵ در تنگا گذاشتند به صورتی که با صراحت برجام ۲ و ۳ یعنی خلع سلاح ایران و متوقف نمودن قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: آمریکا ۱۷۰ پایگاه نظامی در منطقه دارد ولی ما در چهار کشور منطقه که هم پیمان ما هستند به درخواست خود آن کشورها مستشار نظامی داریم در قالب برجام ۳ می گویند نیروهای جمهوری اسلامی از این کشور ها باید خارج شوند..

اقتدار امروز نظام مرهون نظام جمهوری اسلامی هست و چنین قدرتی فقط در سایه نظامی مبنی بر ولایت فقیه شکل می گیرد.

کشور ما امروزه با مشکلات اقتصادی مواجه هست که باید دست به دست دهیم و این مشکلات حل شود ولی توان جمهوری اسلامی در حدی است که اگر در هر جایی به خاک کشور حمله کنند یا مسئولین و فرماندهان ترور شوند با آن مقابله کند. مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر فرمودند که شما به خاک جمهوری اسلامی حمله کردید در راستای همین موضوع بود. ما در کمربند ناامنی هستیم کشورهای اطراف ما کشورهای امنی نیستند برای نمونه سیستم امنیتی پاکستان کامل امریکایی هست. کشورهای عرب حوزه خلیج فارس مقر پایگاه آمریکا هست یا ترکیه که برای عضویت در اتحادیه اروپا تلاش می‌کند مقر جاسوسی برخی ابر قدرتها هست. ما در کمربند ناامنی قرار داریم و امنیت امروز مرهون فقه شیعه هست. فقه شیعه دارای اعتقاد درونی هست و این باعث شده از لبنان و عراق و ایران افراد با زبانها و ملیتهای مختلف همه برای یک هدف متحد شوند.

دارا در پایان اظهار داشت: انتخابات یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده و مشارکت دوره اول انتخابات مجلس هم در مقایسه با کشورهای مدعی دموکراسی آمار بالایی هست که امیدواریم در مرحله دوم هم که حوزه های انتخاباتی تمام الکترونیک هست و ممکن است علی الخصوص در این موقعیت یک اختلالی ایجاد شود و از سوی دشمنان نطام تحرکاتی برای ایجاد ناامنی و تلخ کردن کام شیرین مردم رخ دهد با کمک شما که مدرسان حوزه های تماما الکترونیک انتخابات هستید و با آموزش های لازم همان نقش آفرینی و امنیتی که دور اول انتخابات تجلی پیدا نمود را در دور دوم هم شاهد باشیم. و نظام مقدس جمهوری اسلامی که امروره در تامین امنیت در سطح منطقه جایگاه والایی دارد انشاالله در عرصه هایی که با چالش مواجه هست با اتکا به قدرت و مشارکت مردم که در راهپیمایی روز قدس نمونه اش را مشاهده نمودیم از سد مشکلات عبور می نماید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید