وزیر کشور: امروز دهه هشتادی ها اربعین و غدیر را برپا می دارند

وزیر کشور در همایش «امیرالمومنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» با تشریح ابعاد و اهمیت عید سعید غدیر و با بیان اینکه “غدیر پایه قدرتمند و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است”، گفت برخی می‌گویند دهه هشتادی‌ها از انقلاب جدا شده‌اند، درصورتی که همین دهه هشتادی‌ها آیین هایی چون غدیر و اربعین را با شکوه برپا می‌کنند.

به گزارش کارشناس سایت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز سه شنبه در این همایش تبیینی، ترویجی مباهله که به همت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، با همکاری بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران ادامه غدیر و نشان دهنده تداوم رسالت و حرکت سیاسی اسلام در طول قرن ها است.
وزیر کشور به جریان تحریف از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و گفت: تبلیغات غیر واقعی و نادرست به مفهوم امروز  جریان رسانه ای انحرافی آنچان بر فضای ذهنی مردم جامعه حاکم شده بود که جامعه اسلامی را به جای دیگری برد و  تلاش زیادی صورت گرفت که غدیر هم مغفول بماند.
وی تاکید کرد: این پرده های اوهام آنچنان سنگین می شود که به حادثه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش می انجامد و اکنون نیز باز همان تحریف ها و فریب و استفاده از عنصر جهل علیه انقلاب اسلامی ایران مانند جریان تقابل با غدیر ادامه دارد.
وزیر کشور با اعلام اینکه سه میلیون نفر در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران حضور داشتند، گفت: برخی می‌گویند دهه هشتادی‌ها از انقلاب جدا شده‌اند، درصورتی که همین دهه هشتادی‌ها آیین هایی چون غدیر و اربعین را برپا می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید