عضو شورای مرکزی شریان: مخالف تایید همه افراد برای بالا بردن مشارکت هستیم/ راه افزایش مشارکت، مؤاخذه نمایندگان فعلی است

عضو شورای مرکزی شریان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری اولویت این جریان است، فشار به شورای نگهبان برای این که همه را تایید کنند، اشتباه دانست.

میثم نادی، عضو هيأت موسس و عضو شورای مرکزی شبکه‌ راهبردی انقلاب اسلامی (شریان)، در نشستی که به همت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برگزار شد، درباره حضور در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: «قبل از اینکه اصلاحطلبان عزیز بفرمایند که در انتخابات شرکت نمیکنیم یا گزینه نداریم، ما راهبرد خود را رقابت درون جبهه انقلاب تعریف کرده بودیم و معتقدیم که رقابت درون جبهه انقلاب مشارکت را بیشتر خواهد کرد.»

نادی توضیح داد: «ما میخواهیم ائتلافمان بر مبنای شاخص باشد، نه شخص. به جبهه پایداری نامه زدیم و با شورای وحدت نیز جلسات مفصلی برای تشریح شاخصهایمان داشتیم که یا قبول میکنند یا خیر. با ائتلاف‌شان جلسه‌ای نداشتیم. با گروه‌ها و جریانات مختلف طیف‌های مختلف مذاکره داشتیم.»

نادی همچنین درباره نفس مشارکت مردم در انتخابات گفت: «مشارکت حداکثری اولویت اول و قطعی ماست. نه اولویت اول قطعی ما، بلکه اولویت کشور و اولویت حضرت آقا است.»

با وجود این، عضو شورای مرکزی شریان تاکید کرد که مخالف تایید همه افراد به منظور بالا بردن مشارکت مردمی در انتخابات است.

او گفت: «فشار آوردن به شورای محترم نگهبان برای این که همه را تأیید کند، روش غلطی است. خوب، این افراد که همیشه بودند. اگر خروجی کار اینها خوب بود که الان ما دیگر لنگ مشارکت نبودیم. پس این نگاه نگاه غلطی است.»

نادی بهترین روش برای افزایش مشارکت در انتخابات را مؤاخذه نمایندگان درباره شعار شفافیت و وعدههایشان دانست، و اضافه کرد: « اگر می‌خواهید مشارکت بالا برود، این نمایندگان را جلوی دوربین بیاورید، مؤاخذه کنید، بگذارید ببینند که یک اتفاقی دارد میافتد.»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید