رویداد فرهنگی هنری استکبارستیزی ویژه دانشجویان خارجی مقیم ایران برگزار می شود

  1. رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور:
    رویداد فرهنگی هنری استکبارستیزی ویژه دانشجویان خارجی مقیم ایران برگزار می شود.

جلیل دارا رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزشی وزارت کشوراز برگزاری رویداد فرهنگی هنری استکبارستیزی ویژه دانشجویان خارجی مقیم ایران خبر داد.

وی ضمن اشاره به مختصات برگزاری این رویداد تصریح کرد: معرفی اسطوره های صلح و مقاومت، در جستجوی صلح جهانی، استکبارستیزی، همبستگی برای صلح، مقاومت و عدالت محورهای این رویداد هستند و بخش‌های رقابتی این رویداد نیز شامل داستان کوتاه، عکس، پادکست و نماهنگ می باشد. شرکت کنندگان در رویداد می توانند آثار خود را در قالب زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، پرتقالی، آلمانی، ایتالیایی و… ارسال نمایند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دانشجویان خارجی مقیم ایران را 31 خرداد سال جاری عنوان کرد و گفت: مخاطبین می توانند آثار خود را تنها از طریق ایمیل به نشانی Mcsst.moi@gmail.com ارسال نمایند. شرکت کنندگان پس از ارسال آثار خود می بایست فرم اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایند که این فرم پس از ارسال اثر، به ایمیل مخاطب ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است رویداد فرهنگی هنری استکبارستیزی به همت وزارت کشور و با همکاری وزارت علوم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیسیون ملی یونسکو، سازمان امور دانشجویان و بنیاد رسانه ای فرهنگی خیام برگزار می شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید