در نظام مردم سالاری دینی مردم پیش قراولان مبارزه با جریان فتنه هستند

مردم با بصیرت کشورمان همیشه پیش قراول مبارزه با فتنه گران و دشمنان بودند

ازحماسه ۹ دی در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان یکی از رزوهای  ایجاد همبستگی بین مردم و حاکمیت یاد می شود و به نوعی روز پیوند بین امت و امامت نیز یاد می کنند این روز نشان داد که هر وقت که دشمنان جمهوی اسلامی به دنبال ایجاد انفکاک بین مردم و حاکمیت باشند اصل مترقی به نام ولایت فقیه مانع ازجدایی این کار خواهد شد. ایران اسلامی در این چهل و اندی سال گذشته نشان داده که هر زمان که مردم ما پایبند به امر و اصل  ولایت فقیه هستند توانسته اند در مقابل دشمنانی که همیشه در کمین و تضعیف جمهوری اسلامی فعالیت می کنند عرض اندام کنند.

طبیعی است که حادثه ۹ دی برای خیلی ها ناخوش آیند باشد. برای چه افراد یا جریان هایی می تواند این حادثه خوش آیند نباشد؟ برای کسانی که به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ، کسانی که به دنیال ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم هستند به دنبال کم رنگ کردن نقش مردم در عرصه حکمرنی هستند.

یکی از مهم ترین تجلی های واقعه ۹ دی این  است که مردم در صحنه حاظر هستند. مردم به واقع مهم ترین پیام 9 دی بودند و نشان دادند که حاظر نیستند که اجازه دهند دشمنان به اصول آنها تجاوز کنند و اعتقادات آنها را ازبین ببرند.

در دموکراسی های امروزی می بینیم که خیلی ازنظام  ها به اصطلاح مترقی چنین پیوندی بین مردم و حاکمیت  وجود ندارد این پیام برآمده از نظام مترقی اسلامی است که محور اصلی آن ولایت فقیه است که نشان داد مردم آگاه و بیدار هستند و توانایی عبور از قتنه ها را دارند و پیام  دیگری برای مسئولین ما داشت که بدانند فتنه های بزرگتری در کمین جمهوری اسلامی می باشد چه قبل از فتنه ۹ دی چه بعد از 9 دی. نظامی که استکبار ستیزباشد و در حمایت از مستضعفین عالم حرکت کند و به دنبال عدالت خواهی باشد و هدفش مردم سالاری دینی باشد و خدمتگذار مردمش باشد، باعث می شود این نظام همیشه هدف دشمنان خواهد بود. آن مسئله ای که ما از مسئولین توقع داریم این است که قدر این مردم بصیر و آگاه را بدانند مردمی که همیشه در صحنه بودند چه در طول جنگ دفاع مقدس چه در زمانی که فتنه هایی در کشور شکل گرفته که کشور را به سمت تضعیف بکشانند اما  مردم با بصیرت خود محکم و استوار این فتنه ها را از بین بردند و شاید یکی از نکاتی روز 9 دی را را باید در این مسئله دانست که فتنه های ایجاد شده در کشور توسط مردم از بین رفته اند.

در آستانه انتخابات هستیم قطعا یکی از اهداف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی دربین مردم برای عدم شرکت در انتخابات می باشد.

یکی از جنگ های امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ شناختی است که هدف آن تغییر دادن واقعیت ها و وارونه جلوه دادن حقیقت هاست و تاکتیکی که باید امروزه برای دفع این فتنه ها به کار رود جهاد تبیین می باشد که مقام معظم رهبری نیز تاکید زیادی بر این مسئله داشتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید