جلیل دارا: جهاد تبیین مهم ترین ابزار خنثی‌سازی اقدامات دشمن برای تضعیف مشارکت در انتخابات است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش اعتماد سیاسی و تضعیف مشارکت مردم در انتخابات گفت: در این خصوص جهاد تبیین مهم ترین ابزار خنثی سازی اقدامات مداخله جویانه دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

جلیل دارا رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی سومین گروه از فرمانداران و اعضای منتخب ستاد انتخابات استان ها عنوان داشت: خوی مداخله جویانه آمریکا تغییر نکرده است. حمایت آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه موضوع جدیدی نیست. مردم ایران نیز سال هاست با این رفتار مستکبرانه و ددمنشانه آمریکا آشنا هستند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانشجو، شهیدان بزرگ نیا، قند چی و شریعت رضوی بیان داشت امروز مهم ترین موضوع کشور برگزاری انتخابات آینده در تراز نظام مردم سالاری دینی است که در این میان موضوع مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ضمن توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری در برگزاری انتخاابات با چهارویژگی سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بر تلاش همگانی برای آماده سازی بستر های لازم افزایش مشارکت تاکید کرد.

دارا تلاش دشمن را متمرکز بر القای یاس و نامیدی مردم از دولت  دانست و عنوان داشت: در انتخابات پیش رو همه ابزارهای دشمن در جهت کاهش اعتماد سیاسی و تضعیف مشارکت مردم در انتخابات بکار گرفته خواهد شد. در این خصوص جهاد تبیین مهم ترین ابزار خنثی سازی اقدامات مداخله جویانه دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید