بازدید دکتر جلیل دارا ریاست مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

دارا در بازدید از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی عنوان کرد: این پژوهشگاه می تواند به مانند پژوهشکده رویان به شکل موفق عمل کند و باعث رضایت مندی شود.

به گزارش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور دکتر دارا در بازدید از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی بیان داشت: ریاست مجموعه جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی این سازمان انقلابی نقش بسیار مهمی در تولید علوم انسانی با محتوای ایرانی اسلامی دارد و از این جهت که این این مجموعه به نوعی به متکی به جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهادانقلابی به عنوان یک نهادی که به صورت جهادی فعالیت می کند می تواند در تولید علوم انسانی اسلامی موثر باشد.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به علم نافع گفت: همانطور که ما الان در پژوهشکده رویان موفقیت های خوبی در زمینه های تولید سلول بنیادی جنینی انسان، تازه های درمان سرطان و یافته های ناباروری موفقیت خوبی داشتیم و در ادامه باعث رضایتمندی خوبی هم شده است پس جهاد دانشگاهی در عرصه های دیگر هم می تواند موفق عمل کند. امیدوارم که این پژوهشگاه بتواند در راستای ماموریتهایی که به آن محول شده و در جهت تحقق مسائل و مشکلات نظام گام بردارد.
جلیل دارا مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور گفت: در بیانه دوم خیلی ازعرصه ها را مقام معظم رهبری بیان کردند پس پیش برد این موضوعات و رسیدن به دستاوردهای خوب نیازمند مجاهدت و تلاش است که به نظر می رسد این روحیه را می توان در جهاد دانشگاهی دید.
وی در پایان عنوان کرد: بنده برای مجموعه پژوهشگاه وتمام دست اندرکاران این مجموعه چه اعضای هیئت علمی چه کارمندان آرزوی توفیق و سلامتی دارم؛ مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور این آمادگی را دارد که از مراکز علمی که در جهت تحقق اهداف نظام و انقلاب گام بر می دارند پشتیبانی کند.
سمیعی نسب ریاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت پژوهشگاه این آمادگی را اعلام کردند که سیاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی در حول محور بیانیه گام دوم و اهدف و آرمان های انقلاب و تولید و تقویت علوم انسانی اسلامی طراحی و پیش رود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید